Friday, November 12, 2010

confession part 1

kau tanya padaku
apa pandangan ku padamu
aku tekedu
terdiam membisu
sebenarnya aku malu
malu mengungkap kata
merungkai bicara hati..
ahhh.. bukan kau tidak tahu
tp kita manusia perlu assurance & kanformasi
ak paham dan mengerti
maka terciptalah puisi ini

ini kata hati
lahir dari nurani
andai terkesan pada diri
hanya maaf ku dahului..

kau sabar
itu paling utama
kau cool itu yg kedua..
romantik? u can be..
but most importantly u c..
kau buat aku hepi...

runtun hati bila x jumpa
rindu nak bersua muka
hati jd gundah gulana
makan kenyang tp tdo x lena..

sensitif itu kurang...
emosi terluah kadang2..
rahsia tersimpan kedap x jarang...

kau perahsia aku tahu
lebih kurang misterius g2...
tapi itu yg attract aku
terasa ingin tahu & curious selalu
mcm hari2 ada surprise menunggu...
[LIKE]

hahaha...

sampai sini dulu part ini
kita sambung dilain kali
bukan mengelat selamatkan diri
cuma simpan kata2 utk di lain hari...

<3~

3 comments:

Misz-sakura said...

ehem ehem ehem..waney, sapekah gerangannya? =))

Cik Faz said...

akak dah tercium bau bau cinta la..hehehe

syazwaney said...

hahahaha..
biarlah rahsia.. cecececeh...