Saturday, March 20, 2010

hal aku kesah..(hati aku kan....)(atau mungkin mengarut semata-mata)

cerita 1: dulu aku tak kenal cadbury, bila kenal aku suka. sweet gila... aku suka cadbury lbh dr aku suka vochelle. tp tanpa vochelle aku bukan sapa2. itu kisah dlu.. aku masih setia pada vochelle. walau apa pn terjadi. aku tetap sokong vochelle. dalam vochelle ada juga kacang yg aku x suka.. aku ska hazelnut, cashew, roast almond, len2 mcm fruit n nuts aku kureng byk.... mungkin sebab aku lebih suka milk choclate.. aku mc setia dgn vochelle biarpun aku suka cadbury... tp rupa2nya cadbury boleh bagi caries yg lagi teruk dr vochelle. mungkin sebab fruit dia melekat kat gigi tanak hilang walau diberus..aku sakit.... mungkin aku tamak mahu vochelle n cadbury.. tapi aku suka keduanya... tensi..... mungkin aku better off sticking wit vochelle, poket pn x kering mo beli smpai 2 kan...

cerita 2: aku sangat suka nokia.. kalau ada papa hal mesti aku guna nokia aku.. tiba2 nokia aku buat hal ngan aku.. mo baiki tp nnti x ori sudah... tp dia mc berfungsi, cuma tidak sebest dlu.... tp aku syg nokia wlupn dia saja x mo aku guna.... biarpun dia buang tebiat kdg2, aku ttp syg nokia.. nokia aku kin panas pn aku ttp syg nokia... bukan aku x boleh guna sonyE baru aku tp.. aku mc syg ngan nokia

cerita 3: aku suka kokokrunch duo, tp bru aku tau kokokrunch dua x sesedap kokokrunch biasa. mungkin taste aku len. mungkin itu kebenaran. tapi entah, lepas beberapa kali try kokokrunch duo aku rasa rasa dia overpower yg lagi satu(putih overpwr hitam).. x sync.... mungkin aku perlu stick nyan kokokrunch dua.(slama aku mkn trix ok jak.. lg byk kale dlm trix 2..)

cerita 4: dulu aku suka baju byk2... tp bila lama2 baju byk ni susah mo basuh.. lagi2 kalo baju rurun kale effek satu lagi.... haish.. tp aku syg suma baju2 aku walau ada bj dengki ngan baju satu lagi.. aku harap boleh pakai byk2 mcm dlu...

cerita 5: aku rindu bambangan n sambal belacan... mungkin sini ada budu, bambangan tetap no 1!! pilihan hati.. ah aku rindu kicap cap ayam juga wlupn cni ada kicap jalin!!

*cerita hanya rekaan semata-mata, menghibur hati lara..

No comments: