Tuesday, February 16, 2010

Al-Fatihah..

baru pagini ak postkn satu post..
ptg ni ak post lagi satu...
sedih, kecewa, rasa nak marah~
tu ja yg ak mampu mo ckp..
pukul 4.03 td ak kol adek
adek nangis2 jawab talipon
" kak, biru sua kaki matua. mamy blang mo deka sua 2"
" sabar jak lah dek, yassin jak"
trus ak nangis..
jam 5.12 adek talipon lagi.. aku takut mo angkat..
tp ak angkat jg
" kalong....."
"bah innaillhinnaillahirajiun"
aku wat cool.. padahal airmata mcm air terjun...
adik sobbing di line sebelah
aku trus tutup phone..
ak kecewa..
nda sempat tgk arwah sblum jd gni,,,
ni ak jauh d perantauan.. nda taw mo wat apa
ak mo balik..
tp keadaan mengekang...
semoga rohnya dirahmati...

Al-Fatihah..

6 comments:

傀儡 娃娃 said...

be strong, darl~
i always b wif u...
takziah buat kamu & keluarga...banyakkan berdoa untuk arwah...moga dipermudahkan bagi arwah menghadapi alam sana...

Deanona said...

weowww...
stay strong ah...
condolence to ur family...
*hugs*

Aliashim Albani said...

Wani... sebelum tu aku nak ucap salam takziah. btw, sape yang kembali ke rahmatullah ye?

Kuatkan semangat... semasa aku tahun 1 pun, arwah datuk yang aku sangat sayangi dan paling rapat ngan aku meninggal dunia. Lagi-lagilah time tu da nak ezam. Gerenti tak bole balik. Ko bayangkan aku pi kelas dengan mata bengkak2... mereka ingat aku tak cukup tidur..

seminggu aku menangis je... Tak caya tanya ex roomate.. (kalau kenal la..hehe).. Tapi aku cuba fikir positif.. memandangkan arwah datuk aku sakit tenat kerana pneumonia dan radang paru2, mungkin Allah S.W.T tidak ingin hambanya (Arwah Datuk) tersiksa menanggung kesakitan, maka arwah pun dipanggil pulang..

Ya Allah, semoga roh-roh orang2 yang kami sayangi ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman.. Aminn..

Wanie, tabah ye...

Aliashim Albani said...

nak hug juga lah.. hehe

\\(^0^)//

FirhanAbqari said...

Takziah, hmm sabar ya.be strong.

TMUkmkd said...

takziah kepada anda.

info: blog ini telah dimasukkan kedalam list projek blogger umt

http://blogger-umt.blogspot.com/

kalau ada rakan2 lain yang dari umt sila jempu sekali :)