Tuesday, February 24, 2009

ive Been TagGed!! fm FloE...

slmat malam semua sbb skrg dah kul 9.30..
tag nie xtaw nak wat camne..n ive been tagged by floe.. ~...
1~snap the picture of both inner and outer of your purse
2~Introduce your purse brand,price n where u buy
3~take out whatever its inside ur purse
4~tagged other 7person
5~Comment on ur fren's (who tagged u) purse.. (ni dtmbah sndiri oleh mui-mui)



so here it is.... tada....

ni depan my purse.. blakang all plain black so no need tunjukla... its called mt beat x silap.. x orila beli RM10 je aritu kat UIA. but, even die murah pown i still ske gak... it got da bear n da pink design is kinnda cool.. 4 me la....


segalanya dah dopaparkan.. haha. got my bank card, my ic, rakan muda membership card, pizza hut calendar, some money(dah nak pokai) n sum change.. huhu.. rasanya no need 2 elaborate much... dats all la...
regarding floe pnye purse, i think its kinnda cool cuz its black..(kinnda bias 2 black purse ^^)n da grafitti pun awwwsome.. haha.. but 1 ques la.. sepa sebla gamba ko ngan boipren ko 2 floe?
=want to tag=
1. Rizz
2. Huda Neechan
3. Weow
4. Walton
5. Jijah
6. Ain
7. afifaH

3 comments:

syazwaney said...

yay!!!! dah ble comment!!!!

Walton said...

hahaha.. sy pun kena tagged ka?? hehe

fa-aja-aja said...

hehe..terror nye akuh.;p